Cliëntenraad
Aelbrecht GGZ wil graag dat cliënten meepraten over de zorg. Wie anders dan cliënten zelf kunnen het best aangeven wat wenselijk en nodig is? Door in gesprek te gaan met cliënten kan Aelbrecht GGZ betere zorg leveren.
Om dit mogelijk te maken heeft de instelling één keer per jaar een inloop uur voor (oud-)cliënten die advies willen uitbrengen op terreinen die direct met cliënten en hun behandelomgeving te maken hebben. Dat betekent in de praktijk dat u alles aan de orde kan stellen wat te maken heeft met de uitgevoerde behandelingen, het zorgpersoneel of andere relevante zaken. Het management zal uw advies meenemen om zaken anders aan te pakken of om verbeteringen door te voeren op specifieke afdelingen binnen de instelling. Hierdoor kunnen we constant onze zorg en cliënttevredenheid optimaliseren en verbeteren. De cliënt staat bij ons centraal.
Wanneer vindt het inloopspreekuur plaats?
Voelt u zich geroepen om Aelbrecht GGZ te voorzien van advies, klachten of verbeterpunten? Dan bent u iedere eerste maandag van het jaar om 8.30 uur welkom bij Aelbrecht GGZ. Indien u geïnteresseerd bent om deel te nemen dan verzoeken we u om u zelf aan te melden door een email te sturen naar clientenraad@aelbrechtggz.nl.
Extra informatie over de cliëntenraad
Heeft u vragen over de cliëntenraad binnen Aelbrecht GGZ? Of wilt u algemene informatie over onze instelling ontvangen? Wanneer u contact opneemt met het secretariaat via 040 888 0618, staan onze specialisten u graag te woord om al uw vragen te beantwoorden. Schriftelijk contact opnemen kan ook, door te mailen naar info@aelbrechtggz.nl.